bip.gov.pl
RSS
A A A K
ipis.zabrze.pl

Dostawa kolektora i drukarki

Podlegający Ustawie, zakończony, rozstrzygnięty

Zabrze 7.10.2013

TG/995/2013

dotyczy: udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki


ZAMAWIAJĄCY:
Instytut Podstaw Inżynierii Środowiska PAN
ul.Skłodowskiej-Curie 34
41-819 Zabrze

Zgodnie z art.66 ustawy z dn. 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U.z 2010r. Nr 113, poz.759 z późń.zm.)-zwanej dalej ustawą – w imieniu Zamawiającego zapraszam Państwa do negocjacji warunków umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w postępowaniu prowadzonym w trybie z wolnej ręki, którego przedmiotem jest:

dostawa kolektora danych i drukarki termotransferowej (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1)

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy:
Istotne postanowienia umowy zawiera załączony do zaproszenia wzór umowy- załącznik nr 3
Termin i miejsce wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane do 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający będzie składał zamówienie faksem.
Za opóźnienia w dostawie Wykonawca będzie obciążony karą w wysokości 0,08% wartości jednostkowego zamówienia brutto za każdy dzień zwłoki.
Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego.


Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. Wykonawca powinien:
1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2. posiadać wiedzę i doświadczenie
3. dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach oraz podpisanego oświadczenia zamieszczonego w formularzu cenowym oferty (załącznik nr 2 )

Oświadczenia i dokumenty jakie należy złożyć wraz z ofertą:
Dokumenty jakie należy złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu :
1. podpisane oświadczenie zamieszczone w formularzu cenowym oferty (załącznik nr 2)
2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw, na łączną kwotę brutto, co najmniej 50 000PLN, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załaczeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( z zastrzeżeniem §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. Dz.U. nr 0, poz.231).
3. opłaconej polisy o wartości min. 100 000 PLN, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
4. opisy lub fotografie potwierdzających zgodność przedmiotu zamówienia z oferowanymi produktami;
5. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert;
8. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy UPZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
9. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy UPZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy UPZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów potwierdzających zgodność przedmiotu zamówienia z oferowanymi produktami. Do oferty należy załączyć opisy lub fotografie.

Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta ma być sporządzona w języku polskim. Wszystkie strony oferty powinny być trwale spięte, ponumerowane i zaparafowane lub podpisane przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Oferenta. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione.
2. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
1. Formularz cenowy oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 2 wraz z załącznikiem nrI do oferty stanowiącym integralna część umowy (wszystkie ceny w formularzu powinny być podane w złotych polskich, powiększone o należny podatek VAT)
2. Uzupełniony wzór umowy – załącznik nr 3
3. Załączniki w postaci dokumentów
4. Ofertę należy umieścić w zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie oznaczonej napisem:: „Oferta na dostawę kolektora danych i drukarki termotransferowej”
Miejsce i termin składania oferty:
1. Ofertę należy dostarczyć do sekretariatu siedziby Zamawiającego do dnia 08.10.2013.

Informacja o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp. Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie lub faxem
Fax do korespondencji w sprawie zamówienia 32-271-74-70.

Zaproszenie

Opis zamówienia

Formularz ofertowy

Umowa

Załącznik I

Zabrze 18.10.2013

Wyniki Postępowania

Opublikował: Wojciech Maliniecki
Publikacja dnia: 07.10.2013 13:55
Dokument oglądany razy: 979
Podlega Ustawie